Re: ochrona przed spamerami ...

On Tue, Dec 30, 2003 at 09:02:54PM +0100, Marcin wrote:
> Witajcie,

> bedzie bardzo ciezko, nie jest to takie proste.
> jak niektorym trzeba wytlumaczyc co to jest outlook to juz jest

wp.pl wprowadzilo autoryzacje przez smtp. wejdz na ich strony i zobacz
jak im sie udalo zmusic uzytkownikow do przestawienia programow.

wydaje mi sie, ze mozna napisac bardzo lopatologiczna instrukcje
na temat wlaczenia jednego "ptaszka" w konfiguracji outlooka.
outlook domyslnie uzywa loginu i hasla takiego jak do odbierania
poczty, wiec nie jest potrzebna zadna dodatkowa interwencja.

to jest do przejscia.. zapowiedz odpowiednio wczesnie zmiany,
zacisnij kciuki i bedzie dobrze. rozeslij emaile klientom..
wmow, ze to super feature, bez ktorego nie moga zyc i dzieki
temu ich konta stana sie lepsze. zmiana pomoze w walce z
terroryzmem (cyber oczywiscie) i ich zycie stanie sie piekniejsze.