Re: ochrona przed spamerami ...

Witajcie,

> wp.pl wprowadzilo autoryzacje przez smtp. wejdz na ich strony i zobacz
> jak im sie udalo zmusic uzytkownikow do przestawienia programow.

:)
tak to jest jak sie nie korzysta z wp i innych  to sie nie wie :p
dzieki :)

> wydaje mi sie, ze mozna napisac bardzo lopatologiczna instrukcje
> na temat wlaczenia jednego "ptaszka" w konfiguracji outlooka.
> outlook domyslnie uzywa loginu i hasla takiego jak do odbierania
> poczty, wiec nie jest potrzebna zadna dodatkowa interwencja.

jest juz na stronie - ze screenami - a i tak co jakis czas zadzwoni
ale optymistyczne jest to ze jak bedzie dzwonil  to i tak zadzwoni a
wtedy poda mu sie tylko dodatkowa rzecz do zaznaczenia :)

> to jest do przejscia.. zapowiedz odpowiednio wczesnie zmiany,
> zacisnij kciuki i bedzie dobrze. rozeslij emaile klientom..
> wmow, ze to super feature, bez ktorego nie moga zyc i dzieki
> temu ich konta stana sie lepsze. zmiana pomoze w walce z
> terroryzmem (cyber oczywiscie) i ich zycie stanie sie piekniejsze.

hehe, miejmy nadzieje. bo na to wyglada ze to ostatni realny sposob na
wykonanie ochrony antyspamowej.

Dziekuje wszystkim za pomoc :)
Jesli jeszcze ktos mialby jakies propozycje bede wdzieczny...

Marcin.