Re: Kernel 2.6.0-test1

On Sun, Jul 27, 2003 at 08:53:26PM +0200, Karol Czachorowski wrote:

> Ciężko to znaleźć, bo w 2.4 wyglądało to zupełnie inaczej. Ale z tym wiele
> osób miało problemy (ja też na jakimś starym 2.5 się z tym namęczyłem).

> Jest patch na sterowniki. Kompilują się i wszystko wydaje się działać ok.
> Poza... aplikacjami w gtk (o czym już pisałem; teraz wyśledziłem, że
> wszystko jest ok na sterownikach nv, na nvidia - odświeżanie grafiki jest
> koszmarne. Za to aplikacje GLowe działają pod 2.6 bardzo dobrze.). Jak ci
> się chce to spróbuj, tu jest opis:
>
> http://deltaanime.ath.cx/~blight/nvidia_kernel_with_2.6.html
>
> a sam patch gdzieś tu:

> [...]

Zainstalowalem te drivery NVidii, i do sieci tez.
Podaje link do patcha "sieciowego" ktorego musialem zaaplikowac
aby ta sieciowka (Broadcom) poszla:

ftp://ftp.kernel.org/pub/linux/kernel/people/jgarzik/patchkits/ \
2.6/2.6.0-test1-netdrvr1.patch.bz2

Widzialem tez nowsze, ale mi sie sciagnelo ten i poszlo
slicznie.

Co do NVidii, zrobilem podobnie do tego co mi przyslales,
z tym ze musialem wczesniej wyextrachowac katalog ze zrodlami
z pliki instalacyjnego NVidii

No i dziala.
Jakos minimalnie inaczej dziala, ale wiekszych roznic nie
odczuwam. Daj mi jakies wskazowki do testow, to rzuce wyniki.
Gdzies tu mialem stoper :-) bo chyba grafiki inaczej nie sprawdze.

Jeszcze chcialbym zobaczyc czy naprawde jadro przyspieszylo.
Moze mi ktos podesle jakas komende testujaca.

*     Krzysztof Krupa      *
*         Debian           *
* chemiczek@poczta.onet.pl *
*      GG: 1104936         *