Re: Kernel 2.6.0-test1

On Sat, Jul 26, 2003 at 11:44:03PM +0200, Karol Czachorowski wrote:

> A masz w configu:
> CONFIG_VGA_CONSOLE=y ?
>
> I jeszcze co niektórzy zapominają o tym:
> CONFIG_VT=y
> CONFIG_VT_CONSOLE=y

To ja nie wiem co jest grane.
To jasne ze nalezaloby to wkompilowac, z tym ze ja
tego nie mam w make menuconfig.
Moze dodatkowo trzeba cos wlaczyc.
Prawde mowiac to jakims cudem udalo mi sie uaktywnic
 mozliwosc wlaczenia tych opcji, zapisaloem .config, zrobilem
kopie, wyrzucilem go z roota kernela,
potem wlaczylem znow konfiguracje od nowa (bez .copnfig)
no i nie mam tych (np. CONFIG_VGA_CONSOLE=y) pozycji
w menu.
Jakis bug?
Zdurnialem, jeszcze mi sie takie cos nie zdarzylo
*     Krzysztof Krupa      *
*         Debian           *
* chemiczek@poczta.onet.pl *
*      GG: 1104936         *