Re: Kernel 2.6.0-test1

On Sat, 26 Jul 2003 22:38:54 +0200
chemiczek@poczta.onet.pl (Krzysztof Krupa) wrote:

> Tzn mowi mi ze jadro rozkompresowalo i laduje go
> i tyle, widze tylko ten napis lilo'a (o dekompresji i ladowaniu).
> Dysk cos powierci, pokreci i komputer zamiera z tym
> napisem na ekranie.

A masz w configu:
CONFIG_VGA_CONSOLE=y ?

I jeszcze co niektórzy zapominają o tym:
CONFIG_VT=y
CONFIG_VT_CONSOLE=y

Jest jeszcze parę pułapek, w które wpadają ci, którym nie chce się sięgnąć
do tekstów o 2.6 - mysz, klawiatura...

A generalnie to polecam zacząć zabawę nowym kernelem od poczytania na
temat nowości/różnic w stosunku do 2.4.

(a ja cały czas walczę z głupim, wlokącym się gtk pod 2.6! I zdaje się, że
tylko ja mam ten problem...)

Karol

--

|       Karol Czachorowski <narel(at)fantastyka.net>	|
|       JID: narel(at)jabber.org           GG: 2786028	|