Re: Kernel 2.6.0-test1

> To ja nie wiem co jest grane.
> To jasne ze nalezaloby to wkompilowac, z tym ze ja
> tego nie mam w make menuconfig.
> Moze dodatkowo trzeba cos wlaczyc.
> Prawde mowiac to jakims cudem udalo mi sie uaktywnic
>  mozliwosc wlaczenia tych opcji, zapisaloem .config, zrobilem
> kopie, wyrzucilem go z roota kernela,
> potem wlaczylem znow konfiguracje od nowa (bez .copnfig)
> no i nie mam tych (np. CONFIG_VGA_CONSOLE=y) pozycji
> w menu.
> Jakis bug?
> Zdurnialem, jeszcze mi sie takie cos nie zdarzylo

No i sam sobie pisze. Udalo sie. To chyba byl jakis bug.
Zaaplikowalem mojemu 2.6.0-test1 patcha patch-2.6.0-test1-ac3
i wszystko stalo sie widoczne.
No chyba ze stalo sie tak z innego powodu.

Dziala, z tym ze oczywiscie stery NVidi sie z num nie
skompiluja, uzylem nv.

No i problem jednak jest - z sieciowka Broadcom 4400.

Ten driver z jadra - dziwne. Czy wkompilowane na stale,
czy jako modul - dziala tak, ze moge pingowac swoj IP
a nie moge pingowac bramy i najprawdopodobniej zadnego
innego adresu w mojej sieci.
Karta sieciowa widoczna, daje sie podniesc, ifconfig daje
wyniki prawidlowe.
Niestety sterowniki, ktore uzywam zwyczajnie do tej
karty tez sie z tym jadrem nie kompiluja.
Ciekawe czy ja cos zle robie, czy tez to ten
eksperymentalny sterownik z jadra?

*     Krzysztof Krupa      *
*         Debian           *
* chemiczek@poczta.onet.pl *