Re: Kernel 2.6.0-test1

On Sun, 27 Jul 2003 20:26:07 +0200
chemiczek@poczta.onet.pl (Krzysztof Krupa) wrote:

> No i sam sobie pisze. Udalo sie. To chyba byl jakis bug.
> Zaaplikowalem mojemu 2.6.0-test1 patcha patch-2.6.0-test1-ac3
> i wszystko stalo sie widoczne.
> No chyba ze stalo sie tak z innego powodu.

Ciężko to znaleźć, bo w 2.4 wyglądało to zupełnie inaczej. Ale z tym wiele
osób miało problemy (ja też na jakimś starym 2.5 się z tym namęczyłem).

> Dziala, z tym ze oczywiscie stery NVidi sie z num nie
> skompiluja, uzylem nv.

Jest patch na sterowniki. Kompilują się i wszystko wydaje się działać ok.
Poza... aplikacjami w gtk (o czym już pisałem; teraz wyśledziłem, że
wszystko jest ok na sterownikach nv, na nvidia - odświeżanie grafiki jest
koszmarne. Za to aplikacje GLowe działają pod 2.6 bardzo dobrze.). Jak ci
się chce to spróbuj, tu jest opis:

http://deltaanime.ath.cx/~blight/nvidia_kernel_with_2.6.html

a sam patch gdzieś tu:

http://www.minion.de/

I daj znać, jak u ciebie to działa.

Karol

--

|       Karol Czachorowski <narel(at)fantastyka.net>	|
|       JID: narel(at)jabber.org           GG: 2786028	|