Kernel 2.6.0-test1

Debian mieszany, unstable/testing
Normalnie pracuje na 2.4.21

Instalowalem kernela 2.6.0-test1 no i problem.
Zainstalowalem oczywiscie module-init-tools
(0.9.13-pre-1) no i skopiowalem mojego starego .config
do nowego jadra, dalem make oldconfig, ustawilem co
chcial i skompilowalem sposobem debiana.
Potem instalacja dpkg -i jadro-bleble.deb
Przeglad dowiazan vmlinux, na wszelki wypadek
w lilo.conf vga na normal, lilo i reboot.
No i na 2.6.0-test1 nie idzie.
Tzn mowi mi ze jadro rozkompresowalo i laduje go
i tyle, widze tylko ten napis lilo'a (o dekompresji i ladowaniu).
Dysk cos powierci, pokreci i komputer zamiera z tym
napisem na ekranie.
Kompilowalem gcc version 2.95.4.

Co ja moglem zle zrobic? Wkompilowalem fb vesa, ale
nie kazalem mu korzystac (vga=normal).
Czy jest cos, co jeszcze powinienem wiedziec na ten temat?
Ma to jadro jeszcze jakies krytyczne opcje, ktore
trzeba ustawic, aby mi takich rzeczy nie robilo?
Google jak wiecie na ten temat jeszcze niewiele mowia.

*     Krzysztof Krupa      *
*         Debian           *
* chemiczek@poczta.onet.pl *
*      GG: 1104936         *