Re: Przesowanie partycji

Dobra ja powiem jak ja to zrobilem, bo tak sie sklada, ze wlasnie jestem swiezo po przewaleniu systemu na inny dysk i jeszcze kilku innych zmianach. Po pierwsze skopiowalem cale katalogi /home, /etc (uwaga na lilo.conf i fstab - tego nie radze) i /var. Po drugie dpkg get-selections >pakiety - ten plik gdzies trzeba zachowac. Następnie przygotowałem nowy dysk (ja mam o tyle dobrze, ze mam 3 dyski, zatem backup to nie problem, nie wiem jak Ty), zrobilem 3 partycje na glowny, home i var. Troche zaluje, ze jeszcze nie zrobilem osobnego usr, ale niewazne. Nastepnie nie uzywajac ani dselecta, ani apta, ani tasksela wpisalem dpkg set-selections <pakiety po czym zainstalowalem wszystko. Potem jeszcze tylko skopiowalem spowrotem /home, /etc i /var (zreszta /var chyba nawet nie, jesli chcesz to przekopiuj sobie logi, mail i www) i wszystko chodzi jak przedtem. A rozwiazanie z kilkoma partycjami jest jak najbardziej sluszne! Sa tylko plusy, w kazdym razie ja nie widze minusow.

--
Miki
http://www.miki.z.pl