Przesowanie partycji

Witam Szanownych grupiowiczow.

Mój problem przedstawia się następująco:
Mam na dysku pięc partycji:
1. Boot dla Debiana,
2. NTFS - systemowa dla Win XP,
3. FAT32 - śmietnik,
4. ext2 - cały Debian,
5. linux swap.

Potrzebuję teraz powiększyć rozmiar partycji ext2 kosztem partycji FAT32. Chodzi mi o zrobienie tego bez utraty danych oraz bez robienia backupu czegokolwiek. Wydaje mi się, że nie powinno być z tym problemu, ale chcę się upewnić, ponieważ perspektywa straty pieczołowicie dopieszczanego Debianka raczej mi się nie podoba. Robiłem takie rzeczy na partycjach FAT32 i zwykle nie miałem żadnych kłopotów.
Proszę o wskazówki na ten temat oraz o jakiś dobry program, którym by się dało przeprowadzić taką operację.
Mam dostęp do programu Partition Magic, czy on poradzilby sobie z tym, czy lepiej uzyc narzędzi linuxowych?

pozdrawiam,
Piotr G.

--

   |  To, że siedzę przed komputerem 25 godzin na dobę |