Re: Przesowanie partycji

On Mon, 23 Sep 2002 15:07:08 +0200
"Piotr G." <piotr@autocom.pl> wrote:

> kilka pytań. Jak przenieść dane do nowej partycji /home. Chodzi mi o
> jakiś "elegancki" sposób tzn. nie jestem pewien czy można to po prostu
> skopiować i usunąć, czy robi się to jakoś inaczej. Jak zrobić, żeby
# cp -dpR /oldhome /home
lub
# cp -a /oldhome /home

ja to zastosowałem przy przerzucaniu debiana z 3,2 GB na 40 GB i w
sumie, to zrobiłem tak ze wszystkim oprócz /proc

> system wiedział, że /home, to partycja, a nie katalog na partycji / ?
> Czy to jest tylko kwestia edycji /etc/ftsab? Wiem że niektóre pytania
w fstab musisz ustawić w fstab tak, żeby nową partycję podmontował ci w
/home
ja mam tak:
/dev/hda6   /home       ext2    rw,auto,user            0   0
       ^^
twoje własne numerki

> mogą się wydawać naiwne, ale szkoda mi Debiana, którego pieczołowicie
> "stawiałem" przez długi czas, dlatego chcę się upewnić czy wszystko co
> chcę zrobić zrobię dobrze.
w sumie też się obawiałem, a miałem jedynie 2 godziny na to...

wszystko poszło jak spłatka

--
pozdrawiam, JaspEr
jasper@cidernet.pl