Re: PostgreSQL i sortowanie PL znaczkow

Cześć.

Mam podobny problem. Wcześniej miałem RH i tam uruchomienie pl-literek było niezłym wyzwaniem bo wymagało rekompilacji. Ale jak już mi się to udało to wszystko chodziło bez problemu. Po instalacji Debiana byłem mile zaskoczony tym że pl-literki mam na dzień dobry. Jakiś czas później dopiero zauważyłem że kolejność sortowania się krzaczy. Na szczęście (w tym wypadku :)) serwer produkcyjny dla którego robię projekt chodzi pod RH i nie ma tego problemu, ale mimo to jestem również zainteresowany sposobem jego rozwiązania dla Debiana.

Pozdrawiam,
Marek Berkan.