Re: debian-greek-community

2012/8/10 Christos Ricudis <ricudis@paiko.net>:
> Δε θελω να την ονομασω τιποτα.
>
> Επειδη ειμαι ενας UNIX Systems Administrator και UNIX Systems Software
> Developer. Και το αν το πακετακι γραφει Debian επανω η γραφει RedHat η
> γραφει Suse η γραφει Solaris η γραφει FreeBSD εχει απιστευτα ελαχιστη
> σημασια περαν του προσωπικου γουστου, η τουλαχιστον θα επρεπε να εχει
> απιστευτα ελαχιστη σημασια για οποιονδηποτε ασχολειται σοβαρα με το
> αντικειμενο χωρις να το βλεπει με ορους ουγκα μπουγκα ΜΠΑΟΓΚ ολε.

Αυτό ακούγεται κάπως θεωρητικό. Σίγουρα όταν κάνεις αλλαγές σε κάτι
τις κάνεις upstream το οποίο είναι κοινό συνήθως για όλες τις διανομές.
Σίγουρα επίσης αν δεις τα πράγματα πολύ αφαιρετικά (αρχεία και
διεργασίες) όλα τα UNIX φαντάζουν λίγο-πολύ ίδια.

Αλλά οι διαφορές στις λεπτομέρειες (init system, ασφάλεια, updates και
διαχείριση πακέτων κλπ) είναι καλώς ή κακώς σημαντικές και κανένας
δεν μπορεί να ξέρει όλες τις λεπτομέρειες για όλα τα λειτουργικά / διανομές.
Άρα έχει νόημα να διαλέξεις μία "οικογένεια" διανομών και να εξειδικευτείς
σε αυτήν. Something about everything and everything about something.

> Γιατι να πρεπει να νιωσω ντε και καλα μου μελος μιας κοινοτητας σε - εστω
> και αρρητη - αντιπαραβολη με την παραδιπλα κοινοτητα;

Γιατί το να είσαι μέλος μίας κοινότητας σημαίνει ντε και καλά ότι είσαι σε
αντιπαραβολή με την παραδίπλα; Το σημείο που κάποιος λέει ότι
"το δικό μου σύστημα Χ είναι το τέλειο all others suck" είναι το σημείο
που γίνεται fanboy αντί για παραγωγικό μέλος. Το να αναγνωρίζεις
ότι οι γνώσεις οι δικές σου σε ένα αντικείμενο είναι καλύτερες από ότι
σε ένα άλλο δεν νομίζω ότι είναι επιλήψιμο. Επίσης δεν είναι καθόλου
περίεργο κάποιος να είναι μέλος σε πάνω από μία κοινότητες / ομάδες.

Χαιρετισμούς,
Παντελής