Re: debian-greek-community

On Thu, 9 Aug 2012 15:26:31 +0300
John Tsiombikas <nuclear@member.fsf.org> wrote:

> Test test, ena dyo
> Is this thing on?
>
> Anakoinosi, parakalounte oi xristes debian na erthoun sto community
> mou. Eyxaristo. Tha dianemithoun karameles kai mpiskotakia.

1. Δεν είναι το community του. Το κανάλι #debian.gr το πήραμε από το
Freenode και το πήγαμε στο OFTC και πλέον είναι ας πούμε στη λίστα με
τα "επίσημα" κανάλια -δε μου αρέσει ο όρος, αλλά καταλαβαίνεις τι
εννοώ- του Debian στο OFTC.

Ο Βαγγέλης δεν το ανέφερε αυτό και ίσως μερικοί να νομίζαν ότι είναι
προσωπικό "community channel", αλλά δεν είναι έτσι. Εν πάσει
περιπτώσει, έχω βαρεθεί την ειρωνία σε κάθε email εδώ στη λίστα, από δω
και στο εξής αν το S/N είναι πολύ χαμηλό και βλέπω ειρωνικά και
πικρόχολα σχόλια συνέχεια ή θα ζητήσω να κλείσει η λίστα ή θα ζητάω
προσωρινά ban και σε όποιον αρέσει.