Re: debian-greek-community

On Thu, 9 Aug 2012 17:00:29 +0300
John Tsiombikas <nuclear@member.fsf.org> wrote:

> Poso pio kato na pesei to S/N? exoume kseperasei ta oria precision tou
> 32bit float. This is a pointless joke list, get over it :)

Αν θυμάσαι εγώ δεν είχα καν εγγραφεί στην αρχή και ήμουν αντίθετος αλλά
αφού υπάρχει ας την εκμεταλλευτούμε...

> Thes tin afineis kai kanoume xabale mia fora kathe 2 xronia, thes tin
> kleineis, to idio kai to ayto.
>
> Den yparxei greek debian community, posa xronia prepei na
> anasygkrotountai community sites, forums, lists, irc channels, me
> monadiko apotelesma meta apo ligo na min mpainei kaneis gia na to
> katalabeis? Osoi endiaferontai na asxolithoun me to debian
> distribution ginontai debian developers.

Ωραία, σε αυτό συμφωνώ, αυτό που δεν έχω καταλάβει ακόμα και θα ήθελα
να μου το εξηγήσει κάποιος -γιατί σε τελική αν έχεις δίκιο και δεν έχει
νόημα όλο αυτό, ναι όντως ας το παρατήσουμε το θέμα- είναι το γιατί; Τι
διαφορά έχει πχ το OpenSUSE ή το Fedora ή το Ubuntu που έχουν
"κοινότητες" -δε μου αρέσει ο όρος και το έχω ξαναπεί, for clarity's
sake ας ορίσουμε κοινότητα ένα πλήθος ατόμων τα οποία ασχολούνται
ενεργά με την υποστήριξη/προώθηση (και σπανιότερα το development, γιατί
δεν είναι αυτός ο σκοπός ύπαρξής τους άλλωστε) ενός project. Γιατί εκεί
οι χρήστες ασχολούνται και οι λίστες δεν είναι joke list και στη δική
μας περίπτωση είναι; Δεν είναι ρητορικές ερωτήσεις πραγματικά θέλω να
μάθω κι εγώ για να καταλάβω τι σκατά έχω κάνει λάθος ως τώρα.

Θέλει events; Δηλαδή αν οργανώναμε πχ κάθε 2-3 μήνες debian
translations/bug fixing/beer/coffee/σουβλάκι συναντήσεις θα είχαμε
κόσμο; Αν οργανώναμε σεμινάρια θα είχαμε; Αν ξηλώναμε το site και
βάζαμε ένα forum θα είχαμε;

Η και όλα αυτά μαζί να είχαμε πάλι θα είμασταν 10 άτομα και μια άδεια
λίστα που θα ειρωνευόμαστε ο ένας τον άλλον;