Re: θεμα λιστας

2012/8/10 Konstantinos Margaritis <konstantinos.margaritis@freevec.org>:
> Ναι, εμένα με ενδιαφέρει, ακριβώς αυτό θέλω να περάσω.

Πολύ ωραία, τότε μπορούμε να οργανώσουμε την πρώτη τέτοια συνάντηση
στο #debian-gr. Μπορούμε να το οργανώσουμε ως χαλαρό meeting μιας ώρας
που να πει καθένας τι κάνει και τι θέλει να κάνει σχετικά με το
debian, τι βοήθεια
πιστεύει ότι χρειάζεται (π.χ., σεμινάρια, sponsoring, support) και τι πιστεύει ο
ίδιος ότι μπορεί να προσφέρει σε αντάλλαγμα (σεμινάρια, sponsoring, support,
διοργάνωση events, κώδικα, whatever) και να δούμε και πρακτικά θέματα όπως
το πόσο συχνά είναι εφικτό να γίνονται τέτοιες συναντήσεις, το θέμα της επόμενης
συνάντησης κλπ.

Για πρακτικούς λόγους θα πρότεινα να κανονιστεί αυτή η συνάντηση μετά τις 15,
π.χ., την επόμενη Παρασκευή (ή πείτε όσοι ενδιαφέρεστε ποιες μέρες θα σας
βόλευαν);

Πιστεύω ότι από τα Χανιά 2 άτομα σε πρώτη φάση θα συμμετείχαμε σε τέτοια
ομάδα focused σε development θέματα. Αν το εγχείρημα δουλέψει και έχουμε
καλού επιπέδου σεμινάρια / events πιστεύω ειδικά από το Πολυτεχνείο Κρήτης
μπορούμε να έχουμε περισσότερο κόσμο, ειδικά αν γίνει μία ενημέρωση ως
προς το γιατί αξίζει να είναι κάποιος debian developer / maintainer.

Χαιρετισμούς,
Παντελής