Re: gia to debian packaging workshop

Είχα πει ότι δεν θα απαντήσω αλλά δεν μπορώ να διαβάζω χωρίς να βγαίνω
από τα ρούχα μου. Συγγνώμη για το ενοχλητικό του flaming.

galaxico wrote:
> ο υποφαινόμενος (galaxico aka Μανώλης Γαλάτουλας) έκανε την αίτηση για το
> workshop και επανειλημμένα απευθύνθηκε στη λίστα για συντονισμό. Αυτό ΔΕΝ
> σήμαινε σε καμμιά περίπτωση ότι δεν θα υπήρχε υλικό ή ομιλητής (άλλωστε
> επρόκειτo για workshop και μάλιστα packaging).
Δεν ήταν παράλογη υπόθεση, μιας και ο Ε. (αν είναι ποτέ δυνατόν, έτσι θα
μιλάμε τώρα;) θα έκανε και ομιλία περί Debian στο περυσινό fosscomm αλλά
ουδέποτε εμφανίστηκε αλλά ούτε καν ειδοποίησε και για την απουσία του.

Επίσης, "ο Ε." έχει απορριφθει[1] από τη διαδικασία NM επειδή δεν έκανε
*απολύτως τίποτα*, παρά μόνο έλεγε λόγια για πράγματα που ΘΑ έκανε -- ή
για πράγματα που ΔΕΝ έκανε αλλά παρ' όλ' αυτά είπε ότι έκανε.

Μετά τα *δύο χρόνια* που ήταν στο NM queue, απορρίφθηκε με τη σύμφωνη
γνώμη δύο διαφορετικών μελών του Front Desk _και_ του advocate του.
(ένα σου λέω: σε θυμούνται ακόμη -- και δεν έκανα τίποτα γι' αυτό!)

Από υποσχέσεις, λόγια (ομιλίες αλλά και δημόσιες ύβρεις απ' ότι
φαίνεται) και "συντονισμό" τα καταφέρνεις. Από δουλειά όμως, εφαρμογή
αυτών που έγραψες στην παρουσίαση σου και ήθελες να πεις;

Τρία πράγματα μπορεί να συμβαίνουν: ή δεν έχεις χρόνο ή είσαι ανίκανος ή
είσαι full of crap. Το πρώτο μπορεί εύκολα να αποκλειστεί, μιας και
έχεις αρκετό χρόνο στη διάθεση σου ώστε να κάνεις όλα τα παραπάνω και να
γράφεις τόσα και τόσα στην παρούσα λίστα.

Μας μένουν τα άλλα δύο, προσωπικά δεν έχω αποφασίσει ακόμη.

Φ.

1: Πράγμα εξαιρετικά δύσκολο να γίνει, υπάρχουν αυτή τη στιγμή άνθρωποι
on hold από το 2004 που όμως δεν έχουν απορριφθεί.