Re: gia to debian packaging workshop

2009/6/23 nikos roussos <nikos@autoverse.net>:

> το eagle δεν είναι proprietary? έχω καιρό βέβαια να το κοιτάξω (απ' τα
> φοιτητικά μου χρόνια). έχει αλλάξει κάτι στην άδεια και στο κόστος του;

Εξακολουθεί να είναι proprietary αλλά είναι από τα λίγα (ίσως το μόνο)
στην κατηγορία του που είναι πραγματικά χρήσιμο (από ότι μου είπαν
οι 2 χρήστες που λέγαμε) και δουλεύει στο linux οπότε το να υπάρχει
ως package είναι καλό γιατί εξασφαλίζει ότι θα δουλεύει "out of the box"
και ίσως ότι θα ληφθεί και υπόψην σε τυχόν νέα transitions που το
επηρεάζουν κλπ.