Re: gia to debian packaging workshop

> Συγνώμη αλλά δεν μπορώ να καταλάβω το λόγο ύποαρξης αυτού του thread.
>
> - Ο Φαίδωνας είπε από την αρχή ότι δεν είχε χρόνο.

ο Φ. δεν είχε καν καμμιά πρόθεση για την πραγματοποίηση του workshop, το
αντίθετο μάλλον (ως συνήθως αυτά είναι "δημοσιο-σχετίστικες κινήσεις")

> - Κάποιοι "έκλεισαν" το session χωρίς να έχουν ομιλητή.

ο υποφαινόμενος (galaxico aka Μανώλης Γαλάτουλας) έκανε την αίτηση για το
workshop και επανειλημμένα απευθύνθηκε στη λίστα για συντονισμό. Αυτό ΔΕΝ
σήμαινε σε καμμιά περίπτωση ότι δεν θα υπήρχε υλικό ή ομιλητής (άλλωστε
επρόκειτo για workshop και μάλιστα packaging).

> - Ο Φαίδωνας "πυροσβεστικά" αναλαμβάνει τελευταία στιγμή να αλλάξει
>    το πρόγραμμα του για να μη μεινει το session χωρίς παρουσιαστή..

O Φ. τελευταία αυθαίρετα υποθέτει ότι δεν υπάρχει "κινητικότητα" και
λέει ότι θα μιλήσει με "κάποια slides". Ο υποφαινόμενος απαντά και τον
ενημερώνει:

"Είναι έτοιμη και παρουσίαση καθώς και 50 αντίτυπα του "mini οδηγού" του
Σεραφείμ. Φυσικά μπορείς να μας εξηγήσεις τους όρους καλλίτερα και μάλιστα
στην "πράξη" και στη συνέχεια "υπεύθυνος του workshop είμαι εγώ μιας και
το έχω "χρεωθεί". (όλα αυτά είναι στη λίστα, απορώ κανείς δεν διαβάζει
ολόκληρα τα μηνύματα?!)

> - Και τώρα θα βρεί και τον μπελά του;

O Φ. μπαίνει στην αίθουσα του workshop και αρχίζει το σόλο και
μας χορταίνει επί μιάμιση ώρα με άφθονο cheap talk.

> Μη τρελαθούμε κιόλας.

Αυτό λέω κι εγώ μην τρελαθούμε κιόλας!

> Δημήτρης
> --

Σε κάθε περίπτωση ας κρατήσουμε και την εύστοχη αποτίμηση του Παντελή
Κουκούσουλα. Σίγουρα υπάρχει δυναμική για περισσότερα workshop κι αυτό
όχι στο μακρινό μέλλον.

believed to be clean.