Re: gia to debian packaging workshop

το θέμα δεν είναι προσωπικό (διαφορετικά θα είχα δώσει τις πρέπουσες
απαντήσεις στο εν λόγω άτομο σε προηγούμενες αναιδείς επιθέσεις-αλήθεια
η παρούσα λίστα ήταν κατάλληλη για να "φιλοξενούνται" τα ευτελή και ψευδή
σχόλια του εν λόγω ατόμου?). Πρόκειται για συμπεριφορές και πρακτικές
κομπλεξικών "πριμαντόνων" που προσβάλλουν την κοινότητα και υπονομεύουν τη
διάθεση για κοινή δράση. Είμαι πεπεισμένος πλέον, για την ακρίβεια, ότι το
εν λόγω άτομο ενεργά υπονόμευσε την προσπάθεια που είχα ξεκινήσει για ένα
Debian Lenny Day, μέσω της "στενής σχέσης" (πίνει μπύρες) που επαίρεται
ότι έχει με τον Debian Project Leader. Σαν τέτοιες προφανώς δεν μπορούν να
μείνουν-από μένα τουλάχιστον-ασχολίαστες.

believed to be clean.