Re: gia to debian packaging workshop

> Είχα πει ότι δεν θα απαντήσω αλλά δεν μπορώ να διαβάζω χωρίς να βγαίνω
> από τα ρούχα μου. Συγγνώμη για το ενοχλητικό του flaming.

> Δεν ήταν παράλογη υπόθεση, μιας και ο Ε. (αν είναι ποτέ δυνατόν, έτσι θα
> μιλάμε τώρα;) θα έκανε και ομιλία περί Debian στο περυσινό fosscomm αλλά
> ουδέποτε εμφανίστηκε αλλά ούτε καν ειδοποίησε και για την απουσία του.

απολύτως ψέμματα και το ξέρεις. Και ο Κώστας ο Μαργαρίτης και ο Μιχάλης
ο Πιττίδης μπορούν να επιβεβαιώσουν. Ήταν πρόβλημα της τελευταίας
στιγμής.

> Επίσης, "ο Ε." έχει απορριφθει[1] από τη διαδικασία NM επειδή δεν έκανε
> *απολύτως τίποτα*, παρά μόνο έλεγε λόγια για πράγματα που ΘΑ έκανε -- ή
> για πράγματα που ΔΕΝ έκανε αλλά παρ' όλ' αυτά είπε ότι έκανε.

Δεν υποσχέθηκα ποτέ τίποτα σε κανέναν στο Debian. Κι επειδή έχεις
ξανα-αναφερθεί στο σχόλιο που υπήρχε στην αίτησή μου (he is busy
organising Debconf7) αυτό προφανώς δεν το έχω βάλει εγώ και προφανώς
δεν υπήρχε κανένα DebConf7 να οργανώσουμε. Σε όλες τις περιπτώσεις
ήταν καθαρό ότι η κύρια συνεισφορά μου ήταν στο localisation.

> Μετά τα *δύο χρόνια* που ήταν στο NM queue, απορρίφθηκε με τη σύμφωνη
> γνώμη δύο διαφορετικών μελών του Front Desk _και_ του advocate του.
> (ένα σου λέω: σε θυμούνται ακόμη -- και δεν έκανα τίποτα γι' αυτό!)
>
> Από υποσχέσεις, λόγια (ομιλίες αλλά και δημόσιες ύβρεις απ' ότι
> φαίνεται) και "συντονισμό" τα καταφέρνεις. Από δουλειά όμως, εφαρμογή
> αυτών που έγραψες στην παρουσίαση σου και ήθελες να πεις;

Εσύ δεν παρέχεις ούτε καν υπσχέσεις. Ή μάλλον είσαι όλο υποσχέσεις
ότι θα μας διαθέσεις λίγον από τον υπερπολύτιμο χρόνο σου που ποτέ
δεν το είδαμε. Αλήθεια πόσα πακέτα μας βοήθησες να φτιάξουμε στο
workshop? Α, ναι και ποιος είπαμε ανέβασε το πακέτο του Λουκά
(luckybackup)?

> Τρία πράγματα μπορεί να συμβαίνουν: ή δεν έχεις χρόνο ή είσαι ανίκανος ή
> είσαι full of crap. Το πρώτο μπορεί εύκολα να αποκλειστεί, μιας και
> έχεις αρκετό χρόνο στη διάθεση σου ώστε να κάνεις όλα τα παραπάνω και να
> γράφεις τόσα και τόσα στην παρούσα λίστα.

Σίγουρα έχεις κι εσύ αφού από την απουσία από το workshop τελικά μας
διαφώτιζες επί μιάμιση ώρα. Κατά τα άλλα περιμένουμε να δούμε και
τη δική σου συγκλονιστική συμβολή στο Debian μοναδικέ ενεργέ ΝτιΝτί.

> Μας μένουν τα άλλα δύο, προσωπικά δεν έχω αποφασίσει ακόμη.
>
> Φ.

Για σένα δεν έχω καμμιά αμφιβολία αγαπητέ Φαίδρωνα. Είσαι full of crap. Θα
σε παρακαλούσα λοιπόν να μην ξανα-ασχοληθείς μαζί μου γιατί ξέρεις κι ο
πολιτισμός έχει κάποια όρια.

--
believed to be clean.