gia to debian packaging workshop

το ψέμα έχει κοντά ποδάρια λένε στο χωριό μου. Μια μικρή αναδρομή στο
πρόσφατο παρελθόν λοιπόν:

"Faidon Liambotis" <paravoid@debian.org>
Ημερομηνία:   	Τρι, Μάιος 19, 2009 12:02 am
"Όσον αφορά μια δική μου πρόταση, όπως είπα -και γνωρίζουν όσοι
συνεργάζονται μαζί μου είτε σε εθελοντική είτε σε επαγγελματική βάση-
είμαι περιορισμένος χρονικά και δεν μπορώ να δεσμευτώ για κάτι που
ενδεχομένως δεν καταφέρω να φέρω εις πέρας, λυπάμαι πολύ.
Αν τελικά είμαι εκεί και δεν έχω άλλες υποχρεώσεις, θα χαρώ πολύ να
συμμετέχω σε ένα τέτοιο workshop, εφόσον οργανωθεί."

Από:   	"Faidon Liambotis" <paravoid@debian.org>
Ημερομηνία:   	Τρι, Ιούνιος 16, 2009 3:17 pm
"Δεν έχω όμως καθόλου χρόνο να προετοιμάσω το απαιτούμενο υλικό. Το είχα
πει από την αρχή, γι' αυτό άλλωστε και δεν ήμουν εγώ αυτός που ζήτησε να
μπει το workshop στο πρόγραμμα. Όποιος ανέλαβε αυτή την ευθύνη,
φαντάζομαι θα έχει τις ικανότητες και τον χρόνο να το φέρει και εις πέρας."

Από:   	"Faidon Liambotis" <paravoid@debian.org>
Ημερομηνία:   	Παρ, Ιούνιος 19, 2009 4:11 pm
"Δεν βλέπω ιδιαίτερη κινητικότητα, σκοπεύω λοιπόν να πω, σε σύντομο
γενικά χρόνο και χωρίς ιδιαίτερα πολλά slides, τα εξής (μην τα
υποτιμάτε, δεν είναι τόσο trivial όσο φαίνονται)"

(λες και ρώτησε κανέναν αν ετοιμάζει κάτι ή όχι)

Και φυσικά όσοι είμασταν τελικά στο workshop είχαμε αυτή την ευλογημένη
τύχη να απολαύσουμε τον υψηλού επιπέδου μονόλογο μιάμισης ώρας του
εν λόγω ΝτιΝτι. Όσα δε πακέτα φτιάξατε εσείς άλλα τόσα έφτιαξα κι εγώ.

Και στο μονόλογο αυτόν φτάσαμε βέβαια μετά από το αρχικό σνομπάρισμα, λόγω
της εξαιρετικής πίεσης χρόνου του (!),τα "αν έχω χρόνο θα περάσω", τις
γνωστές "μπηχτές" του τύπου "αυτός που ανέλαβε την ευθύνη..." κλπ. Σε μια
κατ' ιδίαν "κουβέντα"-γιατί πραγματικά είχα εξοργιστεί-μου απάντησε με
περισσό θράσος ότι "μόνο ένας maintainer μπορεί να οργανώσει ένα τέτοιο
workshop"! Γιατι λοιπόν δεν το πρότεινε in the first place;

Βέβαια-κι αυτό σημαίνει συνέπεια λόγων και έργων-έγραφε σε ανύποπτο χρόνο:

Από:   	"Faidon Liambotis" <paravoid@debian.org>
Ημερομηνία:   	Τρι, Μάιος 19, 2009 12:02 am
"Κατά δεύτερον, η απάντηση μου δεν ήταν "κάποιος άλλος vs. me-the-DD (ή
me-the-κατέχων το άθλημα)". Ίσα-ίσα, στα workshops είναι καλύτερα να
είναι στο stand κάποιος λιγότερο άπειρος, τόσα περισσότερα μπορεί να
μάθει "διδάσκοντας"!" !!!!!! (αυτά τα θαυμαστικά είναι δικά μου!)

Ο λόγος που τα γράφω όλα αυτά δεν είναι βέβαια προσωπικός (ούτε και
πρόκειται να απαντήσω σε προσωπικό επίπεδο, αν ήθελα να το κάνω, το εν
λόγω άτομο μου έχει δώσει πολλές αφορμές). Ο λόγος είναι ότι ακριβώς
επειδή το workshop κατέγραψε το έντονο ενδιαφέρον του κόσμου για το
Debian, είναι κρίμα οι προσπάθειες που γίνονται να υπονομεύονται ακριβώς
από εκείνους που θα έπρεπε να αποτελούν πρότυπα συλλογικής και υπεύθυνης
συμπεριφοράς. Κι αυτό σημαίνει παραπέρα ότι η ευθύνη του καθενός/καθεμιάς
εξ ημών είναι ακόμα πιο σημαντική στο να εμπεδωθούν τέτοιοι κανόνες και ο
αμοιβαίος σεβασμός, που είναι προϋπόθεση για οτιδήποτε δημιουργικό.
Διαφορετικά θα ακούμε για πολύ καιρό ακόμα μονολόγους...

believed to be clean.