Re: gia to debian packaging workshop

Btw, το eagle που διάλεξα τελικά στο workshop είμαι διατεθημένος να το
φτάσω μέχρι
το τέλος μια και έχω τουλάχιστον 2 φίλους φανατικούς χρήστες του (αν και ο ένας
θέλει να μεταβεί στο gEDA (<rant>αν δεν ήταν γραμμένο και σε gtk</rant>).

Μετά από επιπλέον έρευνα βρήκα στο unstable την έκδοση 5.4 και έκανα ένα γρήγορο
port στην 5.6 που είναι η πιο πρόσφατη. Τα κύρια προβλήματα αυτή τη
στιγμή είναι:

1) το debian/rules χρειάζεται κατά πάσα πιθανότητα να αλλάξει. Ο
τρόπος που δουλεύει
τώρα από μια σύντομη ματιά που του έριξα είναι ότι φτιάχνεις manually
σε κάθε καινούργιο
release ένα source tarball και το debian/rules εγκαθιστά τα περιεχόμενα αυτού.

Προσωπικά πιστεύω ότι είναι καλύτερα ή να υπάρχει ένα
"get_orig_source" rule που να
κάνει αυτή τη δουλειά, ή (καλύτερα) το πακέτο θα εγκαθιστά απλά ένα
script που θα
κατεβάζει και θα εγκαθιστά το eagle στο /opt (Το /opt είναι το
καλύτερο μέρος για 3rd
party packages που δεν έχουν reverse dependencies). ή αν το /opt απαγορεύεται
από το debian policy στο /usr/lib/eagle ή κάτι τέτοιο.

Υπάρχουν και κάτι μηνύματα λάθους από το lintian αλλά δε μοιάζουν
ιδιαίτερα δύσκολα
(famous last words).

Κάθε σχόλιο σχετικά με την προσέγγιση ευπρόσδεκτο