Re: gia to debian packaging workshop

> Αυτό που θέλω να ρωτήσω την οργανωτική επιτροπή βγήκαν κάποια πορίσματα από
> το συνέδριο, συμμετοχή ικανοποιητική, προτάσεις για βελτίωση, επόμενη
> διοργάνωση,
> και γενικά σχόλια θετικά - αρνητικά με έμφαση στα θετικά. :->

Δεν ήμουν μέλος στην οργανωτική επιτροπή ή τίποτα τέτοιο, αλλά ως παρών στο
συγκεκριμένο workshop:

  * Η συμμετοχή φάνηκε αρκετά ικανοποιητική

  * Μια πρόταση για βελτίωση θα μπορούσε να είναι να συνεχιστεί η προσπάθεια
    μέσω IRC (π.χ., μέσω του #debian.gr στο freenode). Έχοντας ακούσει την
    εισαγωγή του Φαίδωνα (οι διαφάνειες υπάρχουν διαθέσιμες για όσους δεν
    μπόρεσαν να παρευρεθούν) και έχοντας και το HOWTO για τα QA uploads
    του galaxico μπορεί το IRC session να επικεντρωθεί περισσότερο σε δουλειά
    και λιγότερο σε εκπαίδευση αν αυτό είναι επιθυμητό.

  * Επίσης, για να μπορέσουν τα πράγματα να είναι πιο οργανωμένα την επόμενη
     φορά, καλό θα ήταν να γνωρίζουμε το πότε θα γίνει το επόμενο "ζωντανό"
     event όσο το δυνατόν πιο νωρίς. Το βέλτιστο θα ήταν να γίνεται
κάτι προβλέψιμα
     την ίδια πάνω-κάτω εποχή κάθε χρόνο. Έτσι η προετοιμασία και από πλευράς
     οργανωτών και συμμετεχόντων θα μπορεί να είναι καλύτερη.

  * Το πιο θετικό ήταν η προσωπική γνωριμία με αρκετούς συναδέλφους debian users
    και open-source/free software users / developers γενικότερα.
Ελπίζω ότι αυτό θα
    διευκολύνει ακόμα περισσότερο την επικοινωνία (φυσική ή
ηλεκτρονική) στο μέλλον.

  * Το "αρνητικό" ήταν ότι δεν υπάρχουν αυτή τη στιγμή "σοβαρά" πακέτα στο wnpp.
    Τα μόνα που παρουσιάζουν κάποιο ενδιαφέρον είναι το eagle
(non-free πρόγραμμα
    κατασκευής PCB) και το eclipse (μπήκε σήμερα ή εχθές αν κατάλαβα καλά)
    Αυτό δυσκόλεψε κάπως το πρακτικό μέρος του workshop.

   * Δε βγήκε κάποιο πόρισμα από ότι κατάλαβα, αλλά κάποια πράγματα που
     αποκόμισα προσωπικά είναι:
         * Μάλλον έχουμε υπερβολικά λίγους DDs / Maintainers (έναν για
την ακρίβεια) πράγμα
           που καλό θα ήταν να βελτιωθεί (δυστυχώς δεν υπάρχει κάποιος
εύκολος τρόπος
           για το πώς, αφού κανείς δεν προσφέρθηκε να προσπαθήσει)

         * Καλό θα είναι να γίνεται το ξεκίνημα από μικρότερα πακέτα /
με σχετικά λίγα και
            απλά dependencies / reverse dependencies.

         * Υπάρχει διάθεση για συμβουλές / βοήθεια μέσω αυτής της
λίστας ή προσωπικά
            στους ομιλητές, αλλά μπορεί να χρειαστεί αρκετή υπομονή
λόγω έλλειψης χρόνου
            από μέρους των τελευταίων.

Παντελής