Re: Bind9

On Thu, Aug 29, 2002 at 07:40:56PM +0200, frank paulsen wrote:

> underscore in hostnamen?

*Grrr*, natürlich nicht.
Ich schreiber jetzt 100 mal:
RFC 952:
1. A "name" (Net, Host, Gateway, or Domain name) is a text string up
to 24 characters drawn from the alphabet (A-Z), digits (0-9), minus
sign (-), and period (.).  Note that periods are only allowed when
they serve to delimit components of "domain style names".

(Und des letzt mich noch über jemanden lustig gemacht, der deshalb sein
System nicht zum laufen bekam :-(. Ich sollte mich wirklich schämen.)