Re: [apt] geen updates

On Mon, 12 Oct 2015 14:59:31 +0200
Frans van Berckel <fberckel@xs4all.nl> wrote:

> Super! En staat daar dan toevallig een package tussen wat hij nu eerst
> weg wil halen? Die zou dan in de weg kunnen zitten. Wat heb je buiten
> de default repo's nog meer in je sources.list staan? Iets wat niet uit
> main, contrib of non-free afkomstig is? Backports bijvoorbeeld?

Nope. Het zijn allemaal gelijke machines die op 1 plek (2 machines)
hetzelfde euvel hebben. De configs van alle machines zijn gelijk.

> Je hoeft hier niet echt bang voor te zijn. Hij installeert volgens mij
> alleen maar packages die nu ook al op het systeem staan.

Het is de repository van Proxmox. Het zijn productie machines dus ik ga
niet lopen pielen met packages die normaal met elkaar worden ge-update.
Het zal vast wel te vinden zijn wat er mis is, maar op een gegeven
moment moet je ophouden, er moeten niet meer uren in gaan zitten dan
een verse install van de laatste versie...

R.

--
richard lucassen
http://contact.xaq.nl/