Re: [apt] geen updates

On Wed, 07 Oct 2015 14:53:32 +0200
Rob van der Putten <rob@sput.nl> wrote:

> Ha, cache!

Mispoes. Er zitten op de verschillende locaties apt-cacher-ng's tussen,
maar die had ik als eerste al uit de sources.list gesloopt om dat uit
te sluiten.

Bovendien bevatten de packages.gz files *wel* de laatste versies.
Alleen vertikt hij het om ze te updaten.

Ik heb nog nooit zoiets weirds gezien, vooral omdat die twee servers
elders acht broertjes hebben uit dezelfde stal.

--
richard lucassen
http://contact.xaq.nl/