Re: [apt] geen updates

On Mon, 12 Oct 2015 11:20:41 +0200
Frans van Berckel <fberckel@xs4all.nl> wrote:

> Als je één van de packages waar een update voor is nu eens gewoon met
>
> # apt-get install package-name
>
> installeert. Dan ziet hij dat er een update is, en installeert deze.
> Heb je gelijk een beeld waar deze vandaan komt, wat de oude versie is,
> welke de nieuwe. Krijg je wat meer debugging informatie als het ware.
> Kijk daarna ook even in /var/log/dpkg.log voor meer bijzonderheden.

Dat doet-ie gewoon, dat geeft-ie aan met "-s" maar er hangt nog een hele
dependency hell aan dus ik ga liever niet aan de packages zelf zitten
rommelen. En de logs zeggen niets, ook niet met de Debug::blahblah aan
in de apt.conf...

Ik denk dat ik het maar zo laat, er is inmiddels een versie upgrade
beschikbaar en die ga ik er t.z.t. wel opzetten.

R.

--
richard lucassen
http://contact.xaq.nl/