Re: [apt] geen updates

On Mon, 2015-10-12 at 14:43 +0200, Richard Lucassen wrote:

> Dat doet-ie gewoon, dat geeft-ie aan met "-s" maar er hangt nog een
> hele dependency hell aan dus ik ga liever niet aan de packages zelf
> zitten rommelen. En de logs zeggen niets, ook niet met de
> Debug::blahblah aan

Super! En staat daar dan toevallig een package tussen wat hij nu eerst
weg wil halen? Die zou dan in de weg kunnen zitten. Wat heb je buiten
de default repo's nog meer in je sources.list staan? Iets wat niet uit
main, contrib of non-free afkomstig is? Backports bijvoorbeeld?

> in de apt.conf...
>
> Ik denk dat ik het maar zo laat, er is inmiddels een versie upgrade
> beschikbaar en die ga ik er t.z.t. wel opzetten.

Je hoeft hier niet echt bang voor te zijn. Hij installeert volgens mij
alleen maar packages die nu ook al op het systeem staan.

Met vriendelijke groet,

Frans van Berckel