Re: nouveau vs nvidia in combinatie met GTX 950M

On Monday 23 November 2015 21:19:15 Frank Voncken wrote:

> Nog een vraagje: hoe moet ik nu het systeem up-to-date houden als ik
> geen aptitude safe-upgrade of full-upgrade mag doen?

Op dat specifieke moment in de instructie moest je het niet doen.

> Of zorgt deze regel ervoor dat ik gerust deze upgrade commando mag
> uitvoeren?

Correct. Mijn advies is om eigenlijk altijd safe-upgrade te gebruiken.
Op Sid kan het wel eens nodig zijn om een full-upgrade te doen, maar ik doe
dat maar weinig, vaak is het 'probleem' na enkele dagen toch wel verholpen.
De kans dat het nodig is op stretch/testing is een stuk lager.