Re: nouveau vs nvidia in combinatie met GTX 950M

Diederik de Haas schreef op zo 22-11-2015 om 19:44 [+0100]:
Voeg 'sid' (=unstable) toe aan je sources.list en doe 'aptitude update' en
hierna heb je dus stretch, sid en experimental in je sources.
Doe GEEN aptitude safe- of full-upgrade want dan wordt je hele systeem naar
unstable geupgrade. Ik vind dat leuk, jij mogelijk niet ;-)

Nog een vraagje: hoe moet ik nu het systeem up-to-date houden als ik geen aptitude safe-upgrade of full-upgrade mag doen?

Als dit allemaal gelukt is, wil je waarschijnlijk APT duidelijk maken dat je
niet je hele systeem naar sid wilt hebben en dat kan (iig) op 2 manieren.
1. Verwijder of becommentarier de regel met 'sid' in /etc/apt/sources.list en
doe dan aptitude/apt-get update
2. Maak het bestand /etc/apt/apt.conf.d/40defaultrelease aan met de volgende
inhoud:
APT::Default-Release "stretch";

Of zorgt deze regel ervoor dat ik gerust deze upgrade commando mag uitvoeren?

Frank