Re: Foto's gecomprimeerd mailen

On 09/09/14 10:59, Jan-Rens Reitsma wrote:

> Je zou best gelijk kunnen hebben. Ik begrijp niet waarom de klant van Paul niet
> probeert om minder foto's met een e-mail te versturen om te zien of dat sneller
> gaat dan het versturen van grotere hoeveelheden foto's per bericht.

Minder foto's zal altijd sneller gaan dan meer, maar de wens is blijkbaar om
veel foto's te versturen. Dan lijkt me de keuze om de foto's kleiner te maken
een logische: Minder data is sneller verzenden.

Kortom, om de mail kleiner te maken en alle problemen met grote mails te
omzeilen kun je of minder bestanden verzenden, of kleinere bestanden. De eerste
mogelijkheid is voor deze klant dus geen optie.

--
Matijs