Re: aptitudes nye pdiff er langsomt

On Sat, 9 Sep 2006 21:13:50 +0200, Anders wrote:

> Der /er/ langsommere. Jeg vil tro [... snip ...]

Talte du eller talte du ikke?

> Det er sku da langt ude hvis man laver en forbedring som i
> virkeligheden er en forværring.

Alle har ikke samme brugsmønster som dig.

> Det kunne du jo bare have sagt med det samme. :)

Gjorde jeg ikke det?

On Sat, 9 Sep 2006 21:22:41 +0200, Anders wrote:

> Ok.. Dumt spørgsmål her..

> Hvor skal jeg putte det hen siger du? Hvilken fil?

Er det nu jeg skal være fræk og sige RTFM?

Læg en fil i /etc/apt/apt.conf.d/ med indholdet i. Du kan jo kalde
den 80runs-unstable-but-updates-seldom f.eks.

  Mvh.

--
 "My ethicator machine must've had a built-in moral           Adam Sjøgren
  compromise spectral release phantasmatron!"            asjo@koldfront.dk