Re: aptitudes nye pdiff er langsomt

Lørdag 09 september 2006 22:59 skrev Adam Sjøgren:

> Talte du eller talte du ikke?

/ignore

> Alle har ikke samme brugsmønster som dig.

Nej, alle andre end mig har vel sat et cron script op til at opdatere hver
nat?

> Er det nu jeg skal være fræk og sige RTFM?

Suk..

asusa6q:~# man apt.conf.d
Ingen manualindgang for apt.conf.d
asusa6q:~# man apt.conf
Omformaterer apt.conf(5), vent venligst...
asusa6q:~#

Men der står ikke noget om apt.conf.d (jeg ved godt hvordan man bruger / til
at søge med i man!). Så er man jo midt på herrens mark, uden GPS.

Ok. Lad mig være fair og sige at jeg havde en minimal idé om hvordan det
virkede, men jeg var meget usikker. Derfor jeg spurgte. Det synes jeg er fair
nok, når man er bange for at lave fejl.

Jeg har aldrig lavet nogen specielkonfiguration af apt (her tæller jeg ikke
ekstra sources med). Det virker altid fint out of the box for mig

> Læg en fil i /etc/apt/apt.conf.d/ med indholdet i. Du kan jo kalde
> den 80runs-unstable-but-updates-seldom f.eks.

Tak for hjælpen.

Jeg tror nu hellere jeg vil kalde den

80runs-unstable-on-production-hosting-server-and-seldom-updates-and-loves-it

hvis det er ok med dig..

Anders

--
 - Debian GNU/Linux - KDE 3.5.4 - KMail 1.9.3 -