Re: Traducció de la web de debian

A mi m'interessaria més col·laborar en la traducció de la web... Algú
sap com està muntat?

--
Joan Cervan i Andreu
http://personal.calbasi.net

"El meu paper no és transformar el món ni l'home sinó, potser, el de
ser útil, des del meu lloc, als pocs valors sense els quals un món no
val la pena viure'l" A. Camus

i pels que teniu fe:
"Déu no és la Veritat, la Veritat és Déu"
Gandhi

El Wed, 13 Jan 2021 19:21:32 +0100
Adrià <adria@fsfe.org> va escriure: