Re: Píndoles de DebianCat

On Wed, Jan 13, 2021 at 05:14:37PM +0100, alex@probeta.net wrote:
> Benvolguts/des
>
> Com que no en sé prou de l'univers Debian penso que les píndoles em seran
> molt útils però al mateix temps no sabia ben bé com contribuir.
>
> Crec que m'animo a traduir al català una cosa que estic llegint sobre
> Debian:
>
>   https://debian-handbook.info/browse/stable/sect.release-lifecycle.html
>
> De fet, crec que podria traduir també aquest altre capítol:
>
>   https://debian-handbook.info/browse/stable/sect.debian-internals.html
>
> Com treballarem? Escric les píndoles/traduccions en markdown i les envío a
> [...]

Hola Àlex,

el Debian Handbook també està a Salsa, però a un repositori diferent.
Si hi vols col·laborar, hi ha una llista de correu pròpia i si no vols
usar Git pots usar Weblate.

Pots trobar tota la informació a [0] o [1], o em pots preguntar
directament, doncs vaig ser un dels traductors de fa una o dues
edicions.

Espero que et serveixi!

0: https://debian-handbook.info/contribute/
1: https://salsa.debian.org/hertzog/debian-handbook/-/blob/HEAD/README.translators