Re: Píndoles de DebianCat

Benvolguts/des

Com que no en sé prou de l'univers Debian penso que les píndoles em seran molt útils però al mateix temps no sabia ben bé com contribuir.

Crec que m'animo a traduir al català una cosa que estic llegint sobre Debian:

  https://debian-handbook.info/browse/stable/sect.release-lifecycle.html

De fet, crec que podria traduir també aquest altre capítol:

  https://debian-handbook.info/browse/stable/sect.debian-internals.html

Com treballarem? Escric les píndoles/traduccions en markdown i les envío a algú amb accés a aquest Gitlab? I després gent que en sap del tema afegeix coses o les corregeix?

Gràcies

     Àlex