Re: [caliu-info] gafamades pel dia de la llibertat del programari???

Hola Joan,

> [...]
>
> Una altra cosa és quins servidors donen el servei. Caliu podria muntar
> un servidor amb jitsi, si volgués. O usar algun servidor d'alguna
> organització que moli i que hagi muntat un jitsi i ens el deixi fer
> servir. O usar el servidor públic que posa a disposició l'empresa que
> desenvolupa el soft. Aquesta darrera opció potser és la que fa servir
> la gent de Caliu que ha muntat en tema (en Rafael) (el poso en còpia al
> missatge a veure si ens ho pot aclarir).
>
> Si fos així, i s'usés el servidor públic que GENTILMENT proporciona

Gràcies per donar una mica més de context al problema que ha
plantejat la rita.

> D'altra banda, Rita, donar-se de baixa d'una llista (usuaris de Debian
> en català) perquè un usuari ha enviat una convocatòria, privadament, de
> Google Calendar em sembla una anada de l'olla. O tenir la pell
> extremadament fina...

Posar en qüestió els motius o els sentiments que algú expressa a
la llista és poc respectuós. En concret, tenir la pell fina és
una dels motius que s'han esgrimit històricament per justificar
el comportament poc respectuós en les comunitats de programari
lliure.

A Debian apostem per la diversitat i no ens importa com tingueu
la pell.

> Si jo m'he d'ofendre per tot el que em pot ofendre de qualsevol dels
> membres d'una llista a la que estic inscrit, apaga i vámonos...

Ets ben lliure de pensar-ho mentre respectis els sentiments de la
resta de membres de la comunitat.

> T'imagines que vas al SobTec i veus que un altre dels participants
> usa un iPhone? Què fas? Marxes ofesa del Sobtec???

Entenc que aquest tipus de comparacions són temptadores però de
mal encaixar. Crec que és millor evitar-les perquè no ajuden a
concloure el debat sinó que normalment l'allarguen i el fan
derivar.

Salut,
Alex

--