Re: gafamades pel dia de la llibertat del programari???

Hola Narcis,

> Ja t'han posat exemples de proveïdors coherents.

Segueixo sense veure quins són els criteris d'avaluació dels
proveïdors i em fa l'efecte que l'avaluació es basa més en
sentiments i suposicions que en dades objectives.

> No tot és blanc o negre, però a aquestes alçades de
> desenvolupament i implementació, és prou fàcil posar
> el llistó amunt fins al 100%

Celebro que sigui tan fàcil per tu i espero que entenguis que
potser no tothom ho té tan clar ni té per què estar d'acord amb
el teu criteri.

Salut,
Alex

--