Re: gafamades pel dia de la llibertat del programari???

Hola Narcís,

En primer lloc, comentar-te que tots els teus correus-e em van a parar a
la bústia de correu brossa. Aquest l'he vist perquè en Joan l'ha
reenviat a la llista de Caliu.

On 9/15/20 1:28 PM, Narcis Garcia wrote:
> Jo també porto dies pensant en el mateix dilema per a participar
> telemàticament o no.
> Per a mi es presentava com una oportunitat d'assistir per primera
> vegada, degut a la distància geogràfica.
>
> Aquí hi ha una instal·lació més coherent:
> https://framatalk.org/

En Rafael fa 6 dies que va anunciar com es faria el DLP, això sense
tenir en compte les reunions (públiques) que hem fet a Caliu. Nosaltres
escoltem i valorem totes les propostes que se'ns aportin, però com
entendràs, dir 4 dies abans de l'acte que a tu no t'agrada i que portes
dies pensant-hi, doncs la veritat és que no ens és de gaire ajuda.
Tanmateix, tindrem en compte Framatalk per futurs esdeveniments.

Sobre això que deia la Rita, crec que en Joan ha estat força clar i no
tinc res més a afegir.

Salut!
Aniol