Re: [caliu-info] gafamades pel dia de la llibertat del programari???

Hola Àlex i companyia,

Després del teu missatge no puc menys que demanar disculpes pels
excessos de la meva prosa, sobretot a la Rita :-)

De vegades, qui va a l'era, recull pols :-)

Cordialment,

--
Joan Cervan i Andreu
http://personal.calbasi.net

"El meu paper no és transformar el món ni l'home sinó, potser, el de
ser útil, des del meu lloc, als pocs valors sense els quals un món no
val la pena viure'l" A. Camus

i pels que teniu fe:
"Déu no és la Veritat, la Veritat és Déu"
Gandhi

El Tue, 15 Sep 2020 15:49:03 +0200
Alex Muntada <alexm@alexm.org> va escriure: