gafamades pel dia de la llibertat del programari???

Bon dia,

Tinc al·lèrgia a les GAFAM: el jitsi que proposeu tinc entès que passa per Amazon; i la invitació és una guguelada fabricada amb un correu i un calendari privatius que trafiquen amb les dades de les persones... M'encantaria participar però no puc, és massa incoherent... Com haig de celebrar jo el dia de la llibertat del programari fent clics a les gafam???? Tant de bo canvieu els enllaços i pugui venir perquè, sabeu?, ja gairebé no puc participar de res... cosa que m'entristeix molt. En fi, que si no es fa un pensament i es canvien els enllaços perquè fem servir programari lliure pel dia de la llibertat del programari, doncs potser millor que em doneu de baixa de la llista o ja miraré com es fa.

Saluts,

rita