Re: Dubtes sobre instal·lació de paquets específics de Sid.

I ja sé que no és el que comenteu, però jo quan he de fer
videoconferències uso Hangout, que acostuma a funcionar bé (si no ho fa
a Chrome, ho fa a Firefox). Com que és multiplataforma, no suposa cap
problema als usuaris de windows i, fins i tot, pots fer-la des del
mòbil si tens algun problema amb l'ordinador...

Fins ara,

Joan Cervan

El Thu, 15 Sep 2016 13:43:43 +0200
Narcis Garcia <debianlists@actiu.net> va escriure:

--
Joan Cervan i Andreu
http://personal.calbasi.net

"El meu paper no és transformar el món ni l'home sinó, potser, el de
ser útil, des del meu lloc, als pocs valors sense els quals un món no
val la pena viure'l" A. Camus

i pels que teniu fe:
"Déu no és la Veritat, la Veritat és Déu"
Gandhi