Re: Dubtes sobre instal·lació de paquets específics de Sid.

El Thu, 15 Sep 2016 15:42:24 +0200
Alex Muntada <alexm@caliu.cat> va escriure:

> Narcis Garcia:

> El primer que m'ha passat pel cap també ha estat això :)
>
> Se m'acudeixen altres alternatives:
>
> - Instal·lar el Virtualbox 5.1.6 oficial sense paquet.
> - Configurar el Virtualbox 5.1.6 en un contenidor amb
>   docker (la imatge jess/virtualbox seria de fiar).
> - Configurat un chroot amb sid i provar si funciona bé
>   amb els mòduls del nucli de testing (o aturar el servei
>   a testing i engegar-lo a sid).
> - Afegir el repositori d'unstable amb pinning per tal que
>   només instal·li els paquets imprescindibles per al
>   virtualbox d'unstable.

Ja posats, per sortir del pas:

- fer un H Clinton a l'últim moment, i enviar posteriorment un
  certificat mèdic que acrediti que estàs en disposició de continuar
  amb la teva feina habitual, amb dos dies preceptius de repòs...

Pd.: ah, i sense conyes, també podries fer la videoconferència usant
l'skype des del mòbil, no?

Joan

--
Joan Cervan Andreu