Re: GNOME 3: com evitar-lo?

Al 11/11/11 15:05, En/na eugenio ha escrit:
Hola,
jo era un usuari feliç amb kde3, pero la veritat es que mai feia us dels
menus per arrancar programes, tot ho feia amb el katapult.
Amb kde4 vaig veure la merda que pot arribar a ser un escriptori ....

- Jo també vaig aguantar a KDE3 tant com vaig poder, amb Mepis 8.0 (basat en Lenny). Mentrestant per tot arreu sentia crítiques vers KDE4, i la veritat és que crec que KDE4 llavors estava "immadur", però potser els canvis no anaven en la direcció dràstica que sembla que agafa Gnome3 o Unity. Ara continuo usant KDE4 en Squeeze, però he uso el menú clàssic i la vista de carpeta, amb la qual cosa gairebé no noto els canvis (en negatiu) que hi pugui haver. Una mena de "If it works, don't fix it". Sempre tinc el Konsole o el Yakuake a ma, i, en tot cas, he vist com de configurable n'és KDE -no sé si es pot dir el mateix del nou Gnome. Però pot arribar un moment en que "l'estètica passi pel damunt de l'ètica", i això si que no. Els escriptoris, com s'ha dit, només haurien de ser un pas intermedi de cara a les aplicacions. Si cal, ens passarem a LXDE... o Fluxbox.

--
Eduard Selma i Bargalló.
Usuari Linux núm. 154786