Re: GNOME 3: com evitar-lo?

 9/11/11 @ 17:07 (+0100), cubells escriu:
> T'entenc perfectament i que conste que NO estic en contra de la teva opinió.
>
> Tanmateix jo no faig el que dius.
>
> Jo per obrir l'audacious simplement premo la tecla del windows i
> escric au i premo enter.
>
> Fixa't que això probablement és menys temps del que tardes tu, no et
> dic ja en fer les tasques que has dit, sinó tan sols en moure la ma
> des del teu cos per acostar-la al ratolí.

Però això d'escriure au i premer enter ja podíem fer amb una terminal
o un shell script. No cal inventar tot un escriptori per obtenir la
funcionalitat d'un shell script, no trobes?

> Per maximitzar/minimitzar simplement alt+tab

No és el mateix!!

> I si vull dos o més terminals simplement premo ctrl+shift+n,
> probablement el que tardes en pensar tu en obrir un altre terminal.

O sigui que només he de trobar la terminal oberta, potencialment
viatjant per diversos escriptoris virtuals, i llavors utilitzar una
combinació de tecles estrafolària... en lloc de clicar una simple
icona al menú. Gran avenç, sí senyor.

> :-D és broma Ernest!

Com a mínim no perdem el sentit de l'humor :)

Ernest