Re: GNOME 3: com evitar-lo?

 Hola,
jo era un usuari feliç amb kde3, pero la veritat es que mai feia us dels menus per arrancar programes, tot ho feia amb el katapult. Amb kde4 vaig veure la merda que pot arribar a ser un escriptori quan els programadors sufreixen de diarreas mentals, que si strigi que si akonadi,etc... però volia las qt actualitzades i no vaig fer cap downgrade, m'ho vaig muntar per treure tota aquella merda nova que autoarrancava i vaig configurar el arrencador(kwin) pulsant alt+espai igual que el katapult, d'aquesta manera ja no he d'anar a cap menú. De gnome no tinc ni idea, pero veig que això va pel mateix camí, la única cosa que podem fer els power users com nosaltres és combinació de teclas per que sorti un arrencador universal, i combinació de teclas per que surti directament la consola i aquesta amb pestanyes, a kde va molt ve el yakuake per les consoles i surt amb la combinació ctr+espai, no se si a gnome funciona igual de bé. Algú pot dir que per això ja teniem la consola, i és veritat, peró es que a productivitat no guanya res a la consola.
El sistema gràfic és pels programes que són els qui han de sacar partit.