Re: GNOME 3: com evitar-lo?

10/11/11 @ 09:07 (+0100), Xavi Viader escriu:
> Fugia de Unity Desktop d'Ubuntu i m'he trobat amb gnome 3... acabaré, molt
> probablement amb XFCE...o LXDE? KDE?...

Jo sempre he procurat utilitzar programes neutrals o independents, de
manera que el canvi és més fàcil. Del Gnome pròpiament dit potser
només utilitzava 2 o 3 aplicacions: el Gnome Terminal, el
Visualitzador de documents, el Nautilus i el Gestor d'arxius.

En el wiki de XFCE recomanen alternatives per aquests i altres:
http://wiki.xfce.org/recommendedapps

No m'atreu gaire la idea de que una aplicació estigui lligada a un
escriptori determinat, em sembla que va bastant contra la filosofia de
UNIX de múltiples programes independents que es poden combinar com
l'usuari cregui convenient.

Ernest