Re: GNOME 3: com evitar-lo?

El Divendres 11 Novembre 2011, a les 13:19:46, Xavi Viader va escriure:
> Hola,
> després de poder llegir l'article que proposa en David potser li hauré de
> fer una ullada a linuxmint (vist en un dels comentaris).
>
> xavi

Doncs jo he usat KDE des de sempre per diverses raons, i tot i que aquest home
de l'article diu que el feia servir i va deixar d'usar-lo en fer el salt a
KDE4 perquè trobava que feia abús dels "widgets" o estris d'escriptori, la
veritat és que és totalment configurable i te'l pots adaptar als teus gustos i
necessitats. M'agradaria fer-vos una demo :-)

Potser hi ha algunes coses (molt raretes) que encara no es poden fer, però
versió rere versió cada vegada són menys.

Segurament també passarà amb el Gnome, això. El problema és si la direcció que
volen prendre és allò que necessiten els seus usuaris o no. Vosaltres direu.

Ara, tot plegat em sona a déjà-vu: les ratllades contra KDE que vaig llegir en
fer el pas a KDE4 no tenen res a envejar a aquestes. Aleshores tots els
usuaris de Gnome seien feliços disfrutant de l'espectacle. Ara és una mica al
revés.

No us preocupeu: tot passa en aquest món.

Cordialment,

Orestes Mas.