Re: debain etch + wifi + wpa-supplicant

Vaja, havia escrit un mail d'allo mes maco, pero per "coses de la vida",
l'he perdut, aixi que en fare un resum.

Per configurar les connexions tens el fitxer interfaces(5), que esta
integrat amb d'altres paquets, com ara el wpasupplicant
(/usr/share/doc/wpasupplicant/README.modes.gz), que proporciona pragmes com
ara 'wpa-psk' per a fer la teva configuracio.

Despres tens altres programes per a fer el roaming (sel.lecio automatica de
la xarxa on connectar). Jo vaig fer servir el guessnet i el waproamd en el
seu moment, pero wpasupplicant tb ofereix roaming. El que passa es que els
dos primers estan integrats en el interfaces, mentre que de l'ultim no
n'estic segur, i el seu fitxer de configuracio nadiu mai em va agradar.

D'altra banda el _nou_ networkmanager soporta roaming tant de
configuracions definides de forma general pel sistema [1] (el fitxer
interfaces en el cas de debian) com configuracions utilitzades anteriorment
per l'usuari.

[1] http://live.gnome.org/NetworkManagerToDo

Per cert, a mi el NM em funciona perfectament, pero en testing.

apa!